keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Keskiviikkokisat

13h työpäivä.

Ensimmäistä kertaa mä näin täällä sumua.

Aamurutiineiden ja letityksen jälkeen kohti kisapaikkaa, joka on Beerbaumin kotipaikka.

Himppasen pähee maneesi. Kuulemma pari vuotta vanha.

Pihalla nätit lamput.

Maastoesteitä ja valjakkoesteitä.

Lisää valjakkoesteitä.

Tää on meikäläiselle sopiva ratsu.

Tallinomistaja käski meitä vaihtamaan takkia. Ratsastajan mielestä mun takki on kun rekkakuskilla. Ja likainen. Sain ainakin melkein sopivan toppaliivin. Hirvitys. No ihan sama, kunhan ei oo pinkki.

Verryttelyalue. Löysin kamerasta panoramakuvausvaihtoehdon!!

Inowen tukka. Hassua, että nää leikkaa niskasiilin niin pitkälle, kun Suomessa ravureilla.

Eka rata meni hyvin Speciaalin kanssa. Olivat neljänsiä. Inowen ja Krustyn kanssa tuli kaksi puomia alas molempien radoissa ja ratsastajaa tympi

Mä olen pyytänyt viikon verran päästä postilaatikolle, jotta saisin lähtettyä lapsille kortit Suomeen. Mulla on kortit. Mulla on merkit. Postilaatikolle ei vaan pääse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti